شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شرکت نوین پخش با نام تجاری بانپ اقدام تولید و توزیع شیر آلات نموده است که شما میتوانی به صورت آنلاین از سایت این شرکت سفارش دهید.
تلفن تماس: 02144281618
تلفن همراه: 09916352600

بایگانی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

hdk, fck v, uk,hk

یکی از ایرادات شیر آلات منازل نشستن رسوب آب بر روی سطح آن ها می باشد. در این مقاله قصد داریم روش های از بین بردن این روسوب ها و جرم ها را توضیح دهیم.


شیر آلات بهداشتی ، بیشترین تماس را با آب دارند و از این رو، به مرور زمان دچار رسوب گرفتگی می شوند و سطح و کناره های آن ها با رسوب های سفید رنگ آب پوشانده می شود. این رسوب ها در درازمدت تثبیت می شوند و جداسازی و پاک سازی آن ها دشوار تر می شود. از آنجایی که شیر آلات جزو لوازم های پر کاربرد و در دید به شمار می آیند تمیزی و براق بودن آن ها اهمیت زیادی دارد و اگر رسوب داشته باشند، جلوه خود را از دست می دهند. شیوه های پاک سازی شیرآلات بسته به جنس و نوع فلز و آلیاژ به کار رفته در آن ها متفاوت است، اما توصیه می شود تا جای ممکن از مواد شوینده شیمیایی قوی برای تمیز کردن آن ها استفاده نشود زیرا امکان تغییر رنگ آن ها وجود دارد.


راهکار های متنوعی برای تمیز کردن رسوب شیر آلات وجود دارد که می توانید با کمترین آسیب ممکن، رسوبات را از بین ببرید. از انجا که شرکت نوین پخش فروشنده و توزیع کننده شیرآلات می باشد شما می توانید از مطالب ارائه شده و مرتبط در وب سایت بانپ استفاده کنید.

قدم اول: آماده سازی لوازم مناسب

شیر آلات دارای گوشه ها و زوایایی هستند که ممکن است با اسکاچ و دستمال کشیدن نتوان به خوبی آن ها را تمیز نمود و یا به آن ها دسترسی پیدا کرد. بهترین روش برای تمیز کردن شیرآلات استفاده از یک برس کوچک و یا مسواک می باشد. این مسواک و یا برس دسترسی راحت تری به زوایای مختلف شیرآلات را برای شما فراهم می کند.


وسایلی نظیر سیم ظرفشویی و یا اسکاچ های سیمی را کنار بگذارید، این وسایل شاید در مرحله اول بتوانند رسوب را از شیر آلات سرویس بهداشتی و یا حمام جدا کنند، اما در همین حین و به مرور به سطح شیر آب و سرویس تان آسیب می زنند. خش های ایجاد شده توسط سیم ظرفشویی به مرور زیبایی و درخشندگی شیرآلات تان را از بین می برد. اسکاچ های نرم و پارچه های نخی و یا میکرو فایبر برای تمیزی باقی سطوح شیر آلات نیز گزینه های مناسبی هستند که می توانید در نظر داشته باشید.


قدم دوم : استفاده از شوینده های مناسب

شوینده های صنعتی مثل جوهر نمک، اسید های مختلف، جرم گیر و وایتکس به هیچ وجه برای تمیزکاری مناسب نیستند. این مواد علاوه بر این که برای سلامتی شما مضر می باشند، ممکن است سبب تغییر رنگ، خوردگی و کدر شدن شیرآلات شوند و اینکه شاید نتوان این آسیب دیدگی ها و خرابی ها را جبران کرد. همچنین اگر شیرآلات تان دارای ضمانت بعد از فروش باشد، با این کار ضمانت کالا را از بین می برید. به جای استفاده از ای مواد سراغ تمیز کننده های طبیعی و خانگی بروید.


استفاده از سرکه (سفید،سیب)

یکی از مواردی که به خوبی از پس رسوب آب بر می آید، سرکه (سفید،سیب) است. سرکه (سفید،سیب)برای شیر آلات گزینه مناسب و خوبی به شمار می رود،


برای تمیز سازی روزانه می توانید سرکه را بر روی کار اسپری کنید و یا با استفاده از پارچه، سطح مورد نظر را به سرکه آغشته کنید. اجازه بدهید سرکه برای حداقل 5 دقیقه روی سطح شیر آلات بماند و سپس با استفاده از برس و یا مسواک، گوشه ها و درز های شیر را تمیز کنید. سپس با استفاده از پارچه و یا اسفنج آغشته به کف آن را تمیز کنید تا لک های دیگر نیز از بین بروند. در پایان کار نیز توسط دستمال مرطوب دیگری و یک پارچه خشک، سطح شیر آلات را تمیز و خشک کنید.


در صورتی که رسوب آب قدیمی تر است، دستمالی را در سرکه خیسانده و دور تا دور درز های شیر و روی رسوب ها قرار دهید. بهتر است دستمال کاملا به سرکه آغشته باشد. اجازه دهید دستمال سرکه ای حداقل 1 ساعت روی سطح رسوبات بماند. سپس دستمال را برداشته و با استفاده از برس، روی رسوب های شکننده شده بکشید تا از سطح کار جدا شوند. اگر رسوبات خیلی قدیمی باشند ممکن است در مرحله اول کاملا تمیز نشوند، اما به مرور زمان و با انجام روتین تمیز سازی با استفاده از سرکه، به خوبی تمیز می شوند.


برای ورودی شیرآلات و سردوش حمام که رسوب گرفته اند، بهترین راه استفاده از محلول آب و سرکه به نسبت یک به دو است، این محلول را در پلاستیک کوچکی ریخته و دور سردوش و یا ورودی شیر آب ببندید به صورتی که بخش های خروجی آن در سرکه غوطه ور بمانند. بگذارید محلول سرکه از شب تا صبح به شیرآب وصل باشد. سپس روز بعد پلاستیک را جدا کرده و آب را باز کنید تا رسوب های حل شده از این طریق از ورودی آب خارج شوند.


لیمو ترش

گزینه دیگر استفاده از لیمو ترش می باشد. یک لیمو را نصف کرده و بر روی شیر آلات مورد نظر تان بکشید تا جایی که رسوبات سطحی بر طرف شود. بگذارید چند دقیقه بماند و سپس آب کشی کرده و خشک کنید. این مورد مانند سرکه در صورت استفاده در دراز مدت می تواند رسوب های قدیمی را نیز از بین ببرد.


خمیر دندان

از گزینه های دیگر ، خمیر دندان می باشد. مقداری خمیر دندان را بر روی پارچه ای بریزید و شیر آلات را با آن بسابید تا براق شوند، در نهایت با پارچه ای مرطوب سطح کار با پاک کرده و با حوله خشک کنید.


قدم سوم : به دنبال علت رسوب

یکی از علل رسوب گرفتن درز ها و اتصالات، وجود نشتی و یا اتصال شل شده شیر آلات می باشد. گاهی با یک تعمیر ساده و یا تعویض واشر و آب بندی مناسب، این مشکل بر طرف می شود و علاوه بر کاهش نشتی و ایجاد رسوب، از هدر رفت آب نیز جلوگیری می شود.


قدم نهایی: تمیز سازی مداوم

تمیز سازی مداوم را هیچ گاه فراموش نکنید. اگر حداقل هفته ای یک بار و با استفاده از محلول سرکه و آب، شیر آلات را تمیز کنید، کار تان بسیار راحت تر شده و رسوب های کمتری خواهید داشت تا حالتی که مجبور شوید رسوبات یک یا چند ماهه را در یک بار تمیز سازی پاک کنید. علاوه بر این در وقت و زمان تان نیز صرفه جویی می کنید چون تمیز سازی هایی در بازه زمانی کم، وقت کمتری می برند و انرژی زیادی از شما نمی گیرند. منبع سایت :www.banap.ir

  • مهدی رحیمی
  • ۰
  • ۰


شیرآلات یکی از عمده ترین قسمت های تشکیل دهنده ی ساختمان می باشند که نه فقط از نظر کاربردی بلکه از دیدگاه زیبایی شناختی نیز بایستی به آن ها اهمیت داده شود. صنعت ساختمان با پیشرفت بسیار چشمگیری که در سال های اخیر داشته است، باعث شده تا تکنولوژی و لوازم کاربردی مرتبط با آن نیز مورد توجه بیشتری نسبت به قبل قرار گیرد. شیرآلات ساختمانی نیز یکی از این لوازم کاربردی در این صنعت محسوب می شود. بنابراین بسیار مهم است که این محصولات از کارخانجات معتبر و جنس مرغوب خریداری شود تا در آینده سیستم ساختمانی شما دچار مشکل نشده و هزینه مجددی برای آن پرداخت نشود. البته قرار نیست که همیشه این جنس مرغوب، یک نمونه خارجی باشد. بهترین شیرآلات ایرانی تولید داخل نیز وجود دارند که نسبت به مشابه خارجی خود عملکرد بهتری داشته و رضایت بیشتری را جلب می کنند. شیرآلات در تمامی قسمت های خانه مانند حمام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، حیاط و … استفاده می شود. این تولیدات مصرفی انواع مختلفی دارند که براساس کاربرد، جنس، صنعت مد و … تقسیم بندی می شوند. بنابراین می توان گفت که تنوع در شیرآلات بسیار بوده و این موضوع انتخاب گزینه مناسب برای شما را دشوار می سازد. همراه ما باشید تا در پایان این مقاله انتخاب دقیق تر و مناسب تری در این خصوص داشته باشید.

منبع : banap.ir

  • مهدی رحیمی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • مهدی رحیمی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • مهدی رحیمی