شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شرکت نوین پخش با نام تجاری بانپ اقدام تولید و توزیع شیر آلات نموده است که شما میتوانی به صورت آنلاین از سایت این شرکت سفارش دهید.
تلفن تماس: 02144281618
تلفن همراه: 09916352600

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی

شیرآلات یکی از عمده ترین قسمت های تشکیل دهنده ی ساختمان می باشند که نه فقط از نظر کاربردی بلکه از دیدگاه زیبایی شناختی نیز بایستی به آن ها اهمیت داده شود. صنعت ساختمان با پیشرفت بسیار چشمگیری که در سال های اخیر داشته است، باعث شده تا تکنولوژی و لوازم کاربردی مرتبط با آن نیز مورد توجه بیشتری نسبت به قبل قرار گیرد. شیرآلات ساختمانی نیز یکی از این لوازم کاربردی در این صنعت محسوب می شود. بنابراین بسیار مهم است که این محصولات از کارخانجات معتبر و جنس مرغوب خریداری شود تا در آینده سیستم ساختمانی شما دچار مشکل نشده و هزینه مجددی برای آن پرداخت نشود. البته قرار نیست که همیشه این جنس مرغوب، یک نمونه خارجی باشد. بهترین شیرآلات ایرانی تولید داخل نیز وجود دارند که نسبت به مشابه خارجی خود عملکرد بهتری داشته و رضایت بیشتری را جلب می کنند. شیرآلات در تمامی قسمت های خانه مانند حمام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، حیاط و … استفاده می شود. این تولیدات مصرفی انواع مختلفی دارند که براساس کاربرد، جنس، صنعت مد و … تقسیم بندی می شوند. بنابراین می توان گفت که تنوع در شیرآلات بسیار بوده و این موضوع انتخاب گزینه مناسب برای شما را دشوار می سازد. همراه ما باشید تا در پایان این مقاله انتخاب دقیق تر و مناسب تری در این خصوص داشته باشید.

انواع شیرآلات در بانپ

شیرآلات در انواع برندها و کاربردها تولید شده و به عرضه می رسد. اما شما چه خریدار شیرآلات باشید و چه فروشنده آن ها، فرقی ندارد؛ اپلیکیشن بانپ بهترین راهنما برای شما خواهد بود. در واقع اگر به گزینه اول بپردازیم باید عنوان کنیم که خرید شیرآلات بدون داشتن اطلاعات قبلی، شناسایی بازار و فروشنده ها، آشنایی با برندهای مختلف، برآورد هزینه و مشاهده تمامی مدل های تولید شده، کاری بسیار دشوار و البته اشتباه می باشد. هزینه خرید شیرآلات با توجه به قیمت آن ها طبیعتا کم نخواهد بود. لذا اکنون که شما می بایست برای ساخت یا تعمیرات ساختمان خود شیرآلات تهیه نمایید، بهتر است هزینه پرداختی به اندازه مقطوع و برای محصولاتی با کیفیت مناسب باشد. اما یقینا جستجو در میان برندهای بسیار زیاد بازار، سایت های فروشنده، مغازه دارهای خرده فروش و … کار دشوار و گیج کننده ای است. این مشکل تیم بانپ را برآن داشت تا در جهت آسایش مشتریان گرامی، منبع اطلاعاتی بسیار قدرتمند، به روز، دقیق و با کیفیتی را در اختیار آن ها قرار دهد. شما بدون اینکه میان انبوهی از آگهی های تبلیغاتی سایت های دیگر سردرگم شوید، تنها می توانید با نصب اپلیکیشن بانپ لیست محصولات به همراه لیست قیمت شیرآلات را داشته باشید. چرا که شاید بودجه ای که برای اینکار درنظر گرفته اید محدود بوده و خرید شیرآلات ارزان را ترجیح می دهید. یا اینکه شما تصمیم دارید از بهترین انواع آن خریداری نمایید که در این حالت نیز قیمت شیرآلات لاکچری در انتخاب شما بسیار موثر خواهد بود.

اما در گزینه دوم بانپ خدماتی بسیار سازنده را برای فروشندگان عزیز در نظر گرفته است. بدین منظور شما به عنوان تولید کننده می توانید محصولات ارائه شده خود را به سیستم بانپ بسپارید و پس از این مطمئن شوید که کالاهای شما به دید انبوهی از مشتریان هدف خواهد رسید. چنانچه می دانید تبلیغات در هر زمینه و حرفه ای یکی از لازمه های اصلی کار می باشد و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن بیشتر اجتماع انسانی، می بایست برای بیشتر دیده شدن تلاش کرد. تیم تخصصی بانپ در این مسیر همراه شما خواهد بود تا بتوانید شیرآلات مصرفی در صنعت ساختمان را به دید مشتریان رسانیده و هر آنچه که درباره خود و محصولات خود می خواهید با آن ها در میان بگذارید.

بدین ترتیب نه فقط خریداران بلکه فروشندگان فعال در این زمینه نیز می توانند با همکاری اپلیکیشن بانپ به نتیجه مطلوب و سودآور برسند. علاوه بر این زمان یکی از مهمترین مسائل زندگی کنونی ما انسان هاست. دوندگی و فعالیت برای کسب درآمد و گذران زندگی سبب شده است تا زمانی برای از دست دادن نداشته باشیم. از همین روی دنبال کردن مدل های جدید، قیمت های بروز، فروشندگان برتر و … برای مصرف کنندگان در این صنعت می تواند بسیار وقت گیر و زمان بر باشد. از سوی دیگر برای تولید و عرضه کنندگان نیز اطلاع رسانی لحظه ای به مخاطب، انتشار قیمت های جدید و به روز، تنوع محصولات و … کاری بس دشوار است که نیاز به زمان زیادی دارد که صرف این کار شود. شرکت نوین پخش به عنوان یک واسطه میان این دو قشر حرفه ای، سعی در برقراری ارتباط تجاری امن کرده است.

شیرآلات قسمت عمده دکوراسیون منزل

شیرآلات ساختمانی بیشتر از اینکه به عنوان یک وسیله صنعتی شناخته شود، می بایست به عنوان یکی از عناصر مهم زیبایی شناختی در منازل شما دیده شود. در واقع قرار نیست شیرآلات فقط برای استفاده از آب و قطع و وصل کردن آن استفاده شود. بلکه می تواند یک اکسسوری و وسیله تزئینی در گوشه آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی منزل شما خودنمایی کند. به این منظور طراحان خلاق توانسته اند با استفاده از خلاقیت، مهارت و آموزش کاربردی، شیرآلات بسیار زیبا و فوق العاده ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. البته قرار نیست فقط از نمونه های جدید و مدرن خارجی بهره بگیریم، بلکه نمونه های داخلی بسیاری نیز وجود دارند که یقینا خواهند توانست پاسخگوی ذوق هنری و سلایق شما باشند. طراحی دکوراسیون داخلی توجه ویژه ای به شیرآلات دارد به طوریکه برای انتخاب مناسب ترین آن ها ممکن است روزها زمان صرف شود. پس بهتر است شما نیز بدون فکر قبلی و تحقیقات کافی شیرآلات منزل خود را خریداری نکنید چرا که ممکن است بعدها از این انتخاب پشیمان شوید. با انتخاب شیرآلات مناسب، می توانید با پرداخت هزینه ای منطقی، زیبایی را در کنار کیفیت به منزل خود ببرید.

شیرآلات از نظر فنی

شیرآلات با اینکه در مدل و کاربرد تنوع بسیاری دارند اما در مجموع همگی آن ها یا از سرب خشک ساخته شده و یا یکی از آلیاژهای برنج تولید می شوند. بنابراین عناصر استفاده شده در قسمت های داخلی یکی از این دو گزینه بوده و فقط برای پوشش قسمت های خارجی و ظاهر آن ها ممکن است عناصر متفاوتی استفاده شود که در این حالت نتایج نیز تنوع زیادی خواهد داشت. از آنجایی که سرب نسبت به برنج دوام کمتری دارد، بنابراین آن هایی که از آلیاژهای برنج ساخته می شوند از کیفیت مطلوب تر و طول عمر بیشتری برخوردارند. به همین دلیل براساس استانداردهای تعیین شده شیرآلاتی که از سرب خشک ساخته شوند مورد تایید سازمان استاندارد نبوده و استفاده از آن ها مناسب نخواهد بود. پس در این حالت فقط یک گزینه باقی می ماند و آن آلیاژ برنج است. اما باید متذکر شویم که نمی توان برای تمامی قسمت های فلزی از این عنصر استفاده کرد. به عنوان مثال دستگیره های بکار برده شده در شیرآلات یکی از این موارد است. پس از آشنا شدن با قسمت های داخلی، به ظاهر داستان می رسیم.

قسمت رویی کار که در واقع همان روکش را تشکیل داده و به طور مستقیم با پوست و آب در ارتباط است. روکش ها ممکن است از جنس های مختلفی باشند که مس، برنز، برنج و استیل و … از جمله آن ها می باشد. اما طبیعتا بایستی از میان همه این ها نیز یک انتخاب صحیح داشت. از نظر متخصصین در این زمینه، استیل یکی از بهترین متریال هایی است که برای روکش بیرونی شیرآلات قابل استفاده می باشد. زیبایی شیر استیل برای همه شما ثابت شده می باشد اما بهتر است بدانید این نوع از روکش با وجود برخورد مستقیم با آب، پوسیدگی کمتری نسبت به سایر جنس ها خواهد داشت. اما اگر شما طرفدار کارهای خاص تر هستید می توان روکش های مس یا برنز را به شما پیشنهاد داد. البته طبیعتا کل قسمت های شیرآلات از این جنس نخواهد بود چرا که علاوه بر هرچیز دیگر، هزینه بسیار بالایی در بر خواهد داشت. استفاده از روکش های آبکاری شده برنز و یا مس می تواند تنوع رنگ بندی بسیار زیادی داشته باشد که برای طرفداران کارهای رنگی گزینه بسیار مطلوبی است. شیرآلات منزل یا محل کار شما بایستی اصول استاندارد دیگری را نیز داشته باشد که از جمله آن ها می توان به مقاومت آن ها در برابر درجه حرارت بالای آب اشاره کرد. علاوه بر این سلامت انسان نیز در استفاده از شیرآلات نکته مهمی است که نباید کوچک شمرده شود. لذا نمی توان آبکاری و روکش بیرونی شیر را صرفا به عنوان زیبایی کار در نظر گرفت چرا که یکی از مهمترین قسمت است که در کیفیت، طول عمر شیر و البته سلامت انسان در آن خانه مطرح می باشد.

ارتباط شیرآلات مناسب با مصرف آب

شیرآلات تاثیر بسیار زیادی در میزان مصرف آب دارند و از آنجایی که مصرف آب در منازل عمده ترین سهم مصارف آب شهری را تشکیل می دهد می توان گفت که شما با انتخاب محصولات مناسب در این زمینه قدم بسیار بزرگی در صرفه جویی این منبع مهم خواهید داشت. شیرآلات انواع مختلفی دارند که نحوه باز و بسته کردن مسیر آب در آن ها متفاوت است. از بین تمامی مدل های موجود، نوع اهرمی و سنسوردار بهترین ها برای صرفه جویی محسوب می شوند.

آیا نمی دانید شیرآلات ساختمانی خود را از کجا تهیه نمایید؟

شیرآلات در انواع کارخانجات داخلی و خارجی تولید می شود. تنوع در مدل، جنس، کاربرد و … به قدری زیاد است که یقینا انتخاب برای خریدار سخت می شود. بنابراین یکی از راه هایی که شما می توانید به راحتی برندها و مدل های متفاوت را با هم مقایسه کنید نصب اپلیکیشن بانپ و یا استفاده از نسخه تحت وب بانپ می باشد.در بانپ می توانید با تمامی این تولیدکنندگان و عرضه کنندگان از نزدیک آشنا شده و به روز ترین خبرها در خصوص مدل های جدید، بروز رسانی لیست قیمت و بسیاری موارد دیگر را دریافت نمایید. اما مهم تر از همه اینکه نیازی نیست برای این کار هزینه پرداخت نمایید.

منبع :سایت بانپ

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • مهدی رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی