شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شرکت نوین پخش با نام تجاری بانپ اقدام تولید و توزیع شیر آلات نموده است که شما میتوانی به صورت آنلاین از سایت این شرکت سفارش دهید.
تلفن تماس: 02144281618
تلفن همراه: 09916352600

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این متن که توسط وب سایت بانپ آماده شده، روند حرکتی قیمت فلزات پایه بخصوص مس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و سعی شده اطلاعات مفیدی برای پیش بینی محدوده قیمت در آینده به خواننده داده شود .

تحلیل بازار : عوامل موثر بر قیمت ها

قدم‌های مثبت چین در حمایت از کامودیتی‌ها

تحلیلگر بانک سرمایه مریل لینچ معتقد است که چین در حال برداشتن قدم‌های مثبتی از طریق اعمال سیاست‌های محرک پولی و مالی و حمایت از رشد اقتصادی است.

نمودار زیر نشان می‌دهد که «تزریق نقدینگی به بخش واقعی اقتصاد چین» در ماه ژانویه، به 5.5% از کل تولید ناخالص داخلی این کشور افزایش‌یافته و از این نظر رکوردی تاریخی به ثبت رسانده است.

این موضوع به بهبود نسبی تقاضا در بزرگ‌ترین کشور مصرف‌کننده کامودیتی می‌انجامد و می‌تواند صعود چند هفته اخیر فلزات را توجیه نماید.

رشد اخیر فلزات را می‌توان به پیش بینی مثبت بازار از همین آمار آخر هفته مربوط دانست. بنابراین اگر این آمار ضعیف‌تر از آن چیزی باشد که بازار تصور می‌کند، کامودیتی‌ها تحت ‌فشار فروش قرار خواهند گرفت

مس، خریدار فیزیکی ندارد!

صنایع بزرگ جهان که مس را به‌عنوان اصلی‌ترین مواد اولیه خود مصرف می‌کنند، با کاهش تولید قابل‌توجهی طی ماه ژانویه روبرو شده‌اند.

این‌که تولیدکنندگان بزرگ انتظار کاهش سطح تولید – و مصرف مس-  در میان‌مدت را دارند، خبر خوبی برای مس که چند هفته ایست به روند صعودی واردشده، نیست.

البته ،  مادامی که  حمایت محدود 2.84 دلار (6260$ در هر تن) حفظ شود احتمال ادامه روند افزایشی قیمت مس پس از اصلاح قیمتی و زمانی بالا می‌باشد.

نشست فدرال‌رزرو و تبعات تغییر در چشم‌انداز نرخ‌بهره

نشست فدرال‌رزرو طی چهارشنبه این هفته با برگزاری یک کنفرانس خبری به پایان می‌رسد. سیاست‌گذاران پولی، فرصت دیگری دارند تا انتظارات بازار را در خصوص اقتصاد و نرخ‌بهره تعدیل کنند. اتفاقی که با توجه به شرایط فعلی، اندکی حساسیت‌برانگیز شده و ممکن است بازارهای مالی را با نوسانات جدی روبرو کند.

جمع‌بندی

پیشرفت مذاکرات تجاری و امید بازار به تأثیرگذاری سیاست‌های محرک توسط چین، تا به اینجا به افزایش خوش‌بینی و ریسک‌پذیری بازارهای مالی و رشد کامودیتی‌ها منجر شده است.

انتظار داریم که تغییر لحن احتمالی فدرال‌رزرو در چهارشنبه، باعث کاهش قیمت نسبی طلا شود و کلیت بازار کامودیتی را تحت ‌فشار قرار دهد.

بااین‌وجود، نشست این هفته فدرال‌رزرو و احتمال ابراز هرگونه لحنی از سوی مقامات این نهاد، ریسک تحلیل بنیادی برای کوتاه‌مدت را بالا می‌برد. چراکه رئیس فدرال‌رزرو طی همین چند ماه ثابت کرده که توانایی غافلگیر کردن بازار با استفاده از «کلمات» را دارد. 

منبع : سایت بانپ

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • مهدی رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی