شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شرکت نوین پخش با نام تجاری بانپ اقدام تولید و توزیع شیر آلات نموده است که شما میتوانی به صورت آنلاین از سایت این شرکت سفارش دهید.
تلفن تماس: 02144281618
تلفن همراه: 09916352600

بایگانی
  • ۰
  • ۰

رشد 4 درصدی در ماه‌های ابتدایی سال 2019 میلادی

قیمت شمش سرب از ابتدای سال جدید میلادی تا نیمه ماه مارس رشد 3.9 درصدی را تجربه کرد و مجدد به بالای 2 هزار دلار به‌ازای هر تن رسید. باوجودی که در چند ماه ابتدای سال 2019 این فلز روند رو به رشدی را در بازارهای بزرگ بورسی دنیا همانند بازار بورس فلزات لندن و بازار شانگهای طی کرده است اما نمی‌توان به آینده این فلز در بلندمدت امید داشت.

باوجودی که گاه شاهد افزایش قیمت شمش سرب در بازارهای جهانی به تناسب کاهش موجودی این فلز بودیم، اما در مجموع نمی‌توان به آینده بازار این فلز در بلندمدت امید داشت. لازم به ذکر است که عمده مصرف این فلز (چیزی حدود 40 درصد) مربوط به باتری‌های اسید سرب است که در خودروها به‌کار برده می‌شود، با روی کار آمدن خودروهای الکتریکی، رشد بازار مصرف این فلز به‌شدت محدود خواهد شد. این امر متعاقبا سبب محدود شدن رشد قیمت سرب نیز خواهد شد.

براساس گزارش گروه مطالعات بین‌المللی سرب و روی در سال 2018، بازار دنیا با کاهش 98 هزار تنی در عرضه شمش سرب مواجه بود. در ماه‌های ابتدایی سال 2019 نیز بازارها شاهد کاهش موجودی این فلز بودند، اما بنا بر پیش‌بینی گروه مطالعات بین‌المللی سرب و روی، میزان مصرف این فلز در دنیا در سال 2019 کاهش 0.6 درصدی خواهد یافت. در این میان چین حدود 1.3 درصد و کشورهای اروپایی حدود 1.8 درصد از مصرف خود خواهند کاست. این در حالی است که بنا بر پیش‌بینی گروه مطالعات بین‌المللی سرب و روی، مقدار تقاضای سرب در ایالات متحده آریکا طی همین دوره، تا 2.5 درصد افزایش خواهد یافت. بدین ترتیب در کل، انتظار می‌رود که مصرف جهانی این فلز با کاهش 0.6 درصدی مواجه شود.

منبع:سایت بانپ

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • مهدی رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی