شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شیرآلات ساختمانی بانپ

تولید و پخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شرکت نوین پخش با نام تجاری بانپ اقدام تولید و توزیع شیر آلات نموده است که شما میتوانی به صورت آنلاین از سایت این شرکت سفارش دهید.
تلفن تماس: 02144281618
تلفن همراه: 09916352600

بایگانی
  • ۰
  • ۰

افزایش قیمت شمش روی ادامه‌دار است

حدود 2 ماه و نیم از شروع سال جدید میلادی می‌گذرد، باوجودی که معمولا بازار کامودیتی‌ها در ماه‌های ابتدایی سال با کاهش رغبت و افول مواجه می‌شوند، اما فلز روی در همین زمان با اقبال خوبی مواجه شد و مجدد به سطح قیمتی 2 هزار و 800 دلار به‌ازای هر تن در بورس فلزات لندن رسید.

مجموع موجودی شمش روی در انبارهای بورس فلزات لندن و بورس شانگهای در ماه فوریه و ابتدای ماه مارس روندی نزولی داشته است. به‌گونه‌ای که در هفته پیش معاملات، موجودی شمش روی در بورس فلزات لندن در کمترین رقم خود پس از سال 2007 قرار گرفت. همچنین موجودی این فلز در بورس فلزات لندن در روز 15 مارس 2019 نسبت به روز ابتدایی معاملات در سال 2019 (یعنی دوم ژانویه)، کاهش 54 درصدی را تجربه کرد.

در کنار موارد ذکر شده، نشانه‌های دریافت شده از اقتصاد چین حاکی از آن است که تحولات اقتصادی جدیدی در این کشور در حال رخ دادن است که همین امر می‌تواند محرک اقتصادی برای کامودیتی‌ها باشد. از جمله اقدامات این کشور که تحرک اقتصادی این کشور را به همراه دارد، می‌توان به کاهش نسبت سپرده قانونی بانک‌های این کشور نزد بانک مرکزی با هدف افزایش قدرت وام‌دهی بانک‌ها اشاره کرد که همین امر افزایش نقدینگی و رونق کسب‌وکار را در این کشور به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن، ادامه روند ایجاد زیرساخت ریلی در این کشور و تصویب بودجه 120 میلیارد دلاری توسط دولت چین در این زمینه و تصویب بودجه 269 تیلیار دلاری به‌منظور احداث بزرگراه‌های جدید و آب‌راه‌ها، باعث رشد مصرف کامودیتی‌ها در بازار چین طی سال جدید خواهد شد که خبر خوبی برای کامودیتی‌ها خواهد بود. این عوامل، از محرک‌های مهم دیگر رشد قیمت روی در بازارهای لندن و شانگهای بود که روند افزایشی شاخص دلار در کنار نگرانی‌ها از نتایج مذاکرات تجاری بین چین و آمریکا، رشد قیمت این فلز را در هر 2 بازار محدود کرد.

همچنین گروه مطالعات بین‌المللی سرب‌ و روی خبر از کسری عرضه 384 هزار تنی شمش روی در سال 2018 داده است، همچنین این موسسه برای سال 2019 نیز کاهش عرضه را پیش‌بینی کرده و همین امر می‌تواند زمینه‌ساز رشد قیمتی این فلز شود.  

منبع : سایت بانپ

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • مهدی رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی